Pronađite odgovore na svoja pitanja

  • Koje su dimenzije foto kabine?

    Cijela kabina zauzima samo 2,5 m2, tako da se savršeno može uklopiti u svaki prostor prema vašim željama i potrebama.
  • Mogu li birati dizajn printa?

    Personalizacija isprinta je uključena u cijenu i mi ćemo je napraviti u skladu s vizualnim identitetom vašeg eventa i vašim željama.
  • Dobijemo li digitalnu kopiju fotografija?

    Da, odmah po završetku eventa naša ljubazna hostesa uručit će vam USB sa svim fotografijama u visokoj rezoluciji kako bi već sljedeće jutro mogli pregledati sve fotke vaših gostiju.
  • Trebamo li znati neke posebne upute oko korištenja foto kabine?

    Ne, samo se treba nasmijati!
  • Da li se najam broji od trenutka kada dođete na event ili?

    Mi ćemo doći na lokaciju prije svih gostiju i sve pripremiti, a startamo sa fotkanjem kada se dogovorimo te od tada kreće najam.
  • Kakav nam je priključak potreban?

    Kako bismo cijelu uslugu prilagodili korisnicima omogućili smo vlastiti internet u kabinu. Sve što nam je potrebno je običan priključak za struju.
  • Možete li kabinu montirati bilo gdje?

    Foto kabinu možemo postaviti gdje god vi želite. Radimo po cijeloj Hrvatskoj i van granica RH. Za evente van Zagreba transport se dodatno naplaćuje.
  • Kojeg su formata izrađene fotografije?

    Postoje dvije verzije fotografija, 5x15 cm tj. klasični photo booth format i 15x10 cm.
  • Koja je razlika zatvorene i otvorene foto kabine?

    Klasična zatvorena foto kabina je upravo onakva kakvu je pamtite i što vam prvo padne na pamet na spomen foto kabine. Izgledom podsjeća na svoje preteće iz 20. stoljeća i ima svoju posebnu čar kada sjednete, zatvorite zavjese i opušteno pozirate. Open air ili otvoreni photo booth je interaktivnija verzija koja u kadar prima više ljudi te cijele figure po potrebi, a pozadina može biti i samo mjesto događanja.
  • Kakve sve rekvizite imate?

    Od rekvizita imamo standarni set koji uključuje brkove, naočale, usne, šešire... Konstantno nadopunjujemo kolekciju rekvizita, a ukoliko imate neku temu svog eventa, rado ćemo se prilagoditi s rekvizitima.
  • Trebamo li imate asistente?

    Usluga uključuje simpatičnu hostesu koja će vašim gostima omogućiti odgovore i pobrinuti se da svatko dobije svoje fotografije.
  • Koliko ranije se moramo najaviti?

    Ovisi o slobodnim terminima. Ako znate datum svog događanja najbolje bi bilo što prije rezervirati svoj datum.
  • Radimo formalni event pa se bojimo da se ljudi neće htjeti fotografirati?

    U našoj foto kabini svi se osjećaju kao djeca. Na kojem god događaju bili, ne može se procjeniti tko se više fotografira, odrasli ili djeca!
  • Što Photo boothique kabinu čini drugačijom?

    Spoj tehnologije, kvalitete i tradicije. Kao prva hrvatska tvrtka koja se bavi najmom foto kabina trudimo se uvijek ići korak ispred!
  • Za koje evente je najbolje iznajmiti photo booth?

    Za sva okupljanja za koja ne želite da se ikad zaborave. Dokazano je da slike iz photo bootha ljudi jednostavno čuvaju godinama, a element zabave i dodatni sadržaj na eventu nikad nije na odmet.

Imate pitanja na koja niste pronašli odgovor?

Javite se našem timu i sve odgovore saznajte u najkraćem mogućem roku.

POSTAVI PITANJE